КРУТИЙ СТАВ РОЗУМНІШИМ

Протягом тривалого часу Ford Ranger був одним із найсильніших робочих пікапів для бізнесу. Тепер його перелік оригінальних технологій став іще довшим; тепер цей автомобіль один із найрозумніших.

1.jpg

Технологія, що керується голосом

Ford SYNC 2 дозволяє керувати телефоном, музикою, навігаційною системою та системою кондиціювання за допомогою простих, інтуїтивно зрозумілих голосових команд або 8-дюймового кольорового сенсорного екрану. Ви навіть можете відкрити перелік місцевих ресторанів, просто сказавши «Я голодний», або увійти до Гіду Мішлен, щоб вибрати й забронювати місце для вечері. Існує можливість підключення до точки доступу Wi-Fi, а також USB-модем. Система Ford Emergency Assistance автоматично допоможе зателефонувати до Аварійної служби у разі нещасного випадку.

2.jpg

Круїз-контроль, що самостійно підлаштовується

Технологія Адаптивного круїз-контролю дає змогу вибрати швидкість, з якою необхідно їхати, і система її підтримуватиме. Якщо вбудований радарний датчик виявляє попереду автомобіль, машина сповільниться і витримуватиметься наперед задана відстань. Щойно дорога попереду звільниться, система знову розжене автомобіль до заданої швидкості.

3.jpg

Forward Alert — завжди дивиться вперед

Ця система сповістить вас про виявлену небезпеку зіткнення з автомобілем попереду, щоб уникнути нещасного випадку.* Радар у передній частині Нового Ranger виявляє повільніші автомобілі, які рухаються у тому самому напрямку і надає візуальне та звукове попередження у разі швидкого зближення. Якщо водій не реагує і автомобілі продовжують зближуватися, Новий Ranger попередньо збільшить тиск у гальмівній системі та підвищить чутливість гальмівного асистента, щоб навіть легеньке натискання на
педаль гальма спричинило сильне гальмування для швидкої зупинки.
* Ця система призначена тільки для додаткової допомоги при керуванні. Вона аж ніяк не замінює собою увагу водія, його розсудливість і не скасовує необхідності застосування гальма. Ця система НЕ вмикає гальма автоматично. Ненатискання на педаль гальма може призвести до зіткнення.

4.jpg

Вибір приводу для доріг із будь-яким покриттям

Обирайте 4x2 для звичайної їзди, 4x4 High Range — для доріг із поганим покриттям та брудних доріг, 4x4 Low Range — для дуже складного ґрунту. Завдяки електронній системі Shift-On-The-Fly перемикання між режимами 4x2 та 4x4 High Range можливе на ходу.

5.jpg

Покращена система, яка допомагає залишатися у своїй смузі

Система дотримання смуги руху використовує камеру, яка спрямована вперед, для виявлення випадкового сходження зі смуги руху. При цьому Сигналізація сходження зі смуги рухупопереджує вас за допомогою вібрації кермового колеса і візуального попередження. Якщо ви не реагуєте або реагуєте надто повільно, функція Попередження про сходження зі смуги допоможе кермувати так, щоб безпечно повернутися на правильну смугу. Технологію розроблено для багаторядних доріг (на кшталт шосе), тому автоматично вимикається на швидкості менше 43 милі/год (65 км/год), або її можна вимкнути вручну.

6.jpg

Бачить дорожні знаки, які ви могли пропустити

Система розпізнавання дорожніх знаків виявить дорожні знаки, розташовані з будь-якого боку автомобіля, навіть згори, незалежно від того, тимчасові вони чи постійні. На приладовій панелі з'являється значок, який забороняє обгін або обмежує максимальну швидкість — він змінюється щоразу при зміні швидкісного ліміту. Система дотримання смуги руху може включати функцію Розпізнавання дорожніх знаків.

7.jpg

Автоматичне ввімкнення дальнього світла фар. Дозволяє бачити, не засліплюючи інших учасників руху

Автоматичне ввімкнення дальнього світла фар — корисна функція при нічній їзді, яка тимчасово приглушує фари при виявленні зустрічного транспорту або автомобіля попереду з метою уникнення засліплення інших водіїв. Після того знову вмикається дальнє світло, надаючи водієві максимальну видимість дороги. Система дотримання смуги руху може включати функцію Автоматичного ввімкнення дальнього світла фар.

8.jpg

Попередження водія. Час перепочити?

Функція Попередження водія постійно відслідковує ваш стиль руху з метою виявлення будь-яких змін, що можуть свідчити про стомленість. Якщо система ідентифікує зменшення рівня вашої уваги, на екрані з'являється знак попередження — вам пропонується зробити перерву.

 

Ще більше потужності з покращеною технологією двигуна

Для роботи з системою багаторежимного повного приводу розроблено та виготовлено ряд форсованих двигунів, яким притаманна продуктивність та економічність, потужність та витонченість.

9.jpg

Потужніші та економніші дизельні двигуни

Дизельний двигун TDCI Duratorq 2,2 л уже довів свою продуктивність, силу та надійність на дорозі. Зараз його характеристики покращено, він має більшу потужність та економічність. Обирайте 130PS з 6-ступінною механічною трансмісією або 160PS з 6-ступінною механічною чи 6-ступінною автоматичною трансмісією. Бажаєте ще потужності? Тоді придбайте дизельний TDCi Duratorq 3,2 л — до ваших послуг 200 PS з крутним моментом 470 Нм. Вражаюча економія пального та низький рівень викидів у атмосферу при 6,5 л/100 км (43,5 миль/гал) та 171 г/км викиду CO2 (160PS 4x4 з 6-ступінною механікою та 3.15 FDR).

10.jpg

Механічна або автоматична трансмісія

Наявні два види трансмісії. 6-ступінна механічна коробка передач з точним перемиканням передач і 6-ступінний автомат з акуратно підігнаними точками перемикання

11.jpg

Автоматичне відключення для економії пального

Коли ви зупинилися на світлофорі або машина стоїть у заторі на холостому ході, ця технологія може автоматично вимкнути двигун, не позбавляючи живлення допоміжні системи. Коли ви готові знову рушити, натисніть на педаль зчеплення і перемкніться на першу передачу, і система знову ввімкнеться. Автоматичне відключення на вулицях міста може заощадити до 10% пального (у міському циклі).

12.jpg

Ще більше вибору

Індивідуальні потреби різні. Першого разу на Ranger для двигуна 160 PS Duratorq TDCi 2,2 л ви маєте вибір передаткових чисел головної передачі. Це дає вам змогу розставити пріоритети між економією пального (стандартне передаткове число) і силою тяги (опційне передаткове число)*
*Залежить від ринку продажу автомобіля

 

Системи та функції, які допомагають вам та полегшують життя

Від систем, які допомагають легше паркуватися та їхати назад до функцій, які сповіщають вас, допомагають досягти пункту призначення та зігрівають… У Новому Ranger кожна визначна технологія має реальне призначення.

13.jpg

За допомогою Ford SYNC2 ви легко можете керувати ключовими функціями, такими як музика, телефонні дзвінки, навігаційна система та клімат-контроль за допомогою голосу або 8-дюймовогокольорового сенсорного екрану. Насолоджуйтесь звучанням через радіо, CD-плеєр, USB-порт або аудіопотік через Bluetooth.

14.jpg

Рухатися назад легше, коли бачиш, що позаду

Бордюри, огорожі, низькі стіни — камера заднього виду автоматично вмикається при ввімкненні задньої передачі. Ви бачите те, що позаду вас, на 8-дюймовому екрані*, вбудованому у приладову панель. Крім того, на екрані відображатимуться віртуальні лінії, які допоможуть паркуватися в тісних місцях.
*на автомобілях, обладнаних Ford SYNC2

15.jpg

Датчики, які позбавляють від стресу під час паркування

Паркувальні датчики відстані допомагають оцінити відстань між вашим автомобілем та перешкодами спереду та ззаду. При виявленні датчиком об'єкта ви почуєте звукове попередження, яке буде тим інтенсивнішим, чим ближча перешкода.

16.jpg

Істотна інформація про подорож

Ваш бортовий комп'ютер надає вам корисні факти й цифри стосовно вашого пробігу, витрати палива, швидкості і температури повітря зовні. Сюди також входить відстань до спорожнення баку — вирахуване оцінкове значення, яке показує, як далеко и можете проїхати без дозаправки. Це зокрема важливо у довгій подорожі або у випадку, коли ви знаєте, що їхатимете десь далеко.

17.jpg

Дістатися туди вам допоможе Система супутникової навігації

Цілком інтегрована система супутникової навігації з 8-дюймовим кольоровим сенсорним екраном забезпечує введення пункту призначення одним натиском і пошук цікавих місць за допомогою голосу.

18.jpg

Підтримка ідеальної температури

Подвійна система автоматичного контролю температури дозволяє зазначити індивідуальні налаштування температури в салоні з боку водія та пасажира.

19.jpg

Ford Easy-Fuel, безпечна заправка

Практично неможливо залити до Нового Ranger не те пальне, оскільки інші сопла просто не підійдуть. У системі Ford Easy-Fuel не передбачено ковпачка, тому вам більше не потрібно брати до рук брудний ковпачок.

20.jpg

Склоочисники, які автоматично підлаштовуються під дощ

Задайте один з шести рівнів чутливості датчиків дощу склоочисників, і вони автоматично запускатимуться у мокру погоду. Вони також змінюватимуть швидкість залежно від сили опадів.

21.jpg

Фари, що автоматично вмикаються за потреби

Новий Ranger обладнано датчиками, які визначають зменшення кількості світла надвечір або різку зміну умов освітлення. Наприклад, в'їзд до тунелю. Автоматичні фари при цьому вмикаються, роблячи поїздку легшою та безпечнішою.*

22.jpg

Швидко очищуйте вітрове скло завдяки Quickclear

Ця розумна функція призначена для того, щоб морозним ранком ви могли рушити якомога раніше. Торкніться кнопки, і система вмить розморозить вітрове скло, навіть якщо за вікнами мороз.

23.jpg

Бічні дзеркала, що складаються, уникаючи пошкодження

Бічні дзеркала легко пошкодити на тісному паркомісці або у вузькому проїзді. Дзеркала з електричним приводом допоможуть уникнути цього, згортаючись після торкання кнопки.

24.jpg

Багато простору для зручного зберігання

У кожному стилі кабіни передбачено багато оригінальних сховищ. Наприклад, Double Cab оснащений двома великими сховищами під задніми сидіннями. Залежно від типу кабіни існує три центральні консолі — коротка, довга і довга з секцією, яка охолоджується системою кондиціювання повітря. Тут є сховища, до яких можна покласти їжу, тримачі чашок або пляшок, лоток для дрібних предметів та місце для мобільного телефона. Ємність ящика для рукавичок складає аж 11,9 літрів; сюди можна покласти ноутбук діагоналлю 15", компактну парасольку абощо.

 

Вбудовані засоби безпеки та захисту

Посилений каркас безпеки Нового Ranger передбачає захист у вигляді стандартних подушок безпеки водія та пасажира, бічних подушок та шторок безпеки, а також колінної подушки водія.

Передова Електронна система курсової стійкості дозволяє не втратити керування. Ультрасучасна система сигналізації для захисту автомобіля від крадіжки.

25.jpg

Ford SYNC 2 з Системою допомоги при аварії

Важливий аспект Ford SYNC 2 — це Система допомоги при аварії Ford*. Ця функція, яка може врятувати життя, призначена для допомоги у здійсненні екстреного дзвінка з наданням аварійно-рятувальним службам інформації про місцезнаходження Вашого автомобіля вашою рідною мовою. Ви можете перервати дзвінок або за потреби поговорити з цією службою. Важливо те, що система передасть життєво важливу інформацію, таку як ваші координати GPS, навіть якщо ви втратили свідомість.
*Система допомоги при аварії Ford працює у більш ніж 40 країнах Європи. Ця функція працює у разі підключення до наявного у вас сумісного мобільного телефону при спрацюванні подушки безпеки (окрім колінної подушки) або датчика, який реєструє аварію і відключає паливний насос. Текстова функція та Система допомоги при аварії підтримуються не всіма мовами Європи.

26.jpg

Причеп утримується точно за автомобілем

Система контролю розгойдування причепа (TSC — Trailer Sway Control) виявляє нишпорення або розгойдування причепа і знижує швидкість для вирішення проблеми, підвищуючи контрольованість буксиру. Система сповільнює автомобіль, зменшуючи обертальний момент двигуна і поступово збільшуючи гальмівне зусилля на колеса.

27.jpg

Додаткова керованість при спускові зі схилу

Система контрольованого спуску (HDC — Hill Descent Control) призначена для регулювання швидкості спуску з гори в умовах бездоріжжя. Вам навіть не доведеться торкатися до педалі гальма або акселератора, система працює як на передній, так і на задній передачі.

28.jpg

Система ESC допомагає не втратити керування за будь-яких умов

Електронна система курсової стійкості (ESC — Electronic Stability Control) постійно відслідковує пересування автомобіля, відчуває будь-які відхилення від обраної лінії руху (наприклад, якщо починається занос) і автоматично допомагає скоригувати положення на дорозі. Система призначена для допомоги водієві підтримувати керованість автомобіля; у разі аварійної ситуації вона може скоротити гальмівний шлях.

29.jpg

Постійний захист проти перекидання

Система протидії перекиданню (ROM — Roll-over Mitigation) відслідковує автомобіль і визначає небезпечні умови руху, які можуть спричинити перекидання. При спрацюванні втручається Електронна система курсової стійкості, яка регулює швидкість та відновлює стійкість.

30.jpg

Додаткове управління при старті на підйомі

Система допомоги при старті на підйомі (HSA — Hill Start Assist) запобігає відкочуванню назад або вперед, якщо ви рушаєте на похилій площині. Дія системи полягає у підтриманні тиску гальмівної системи впродовж 2,5 секунд, доки ви переносите ногу з педалі гальма на педаль акселератора.

31.jpg

Максимальне зчеплення при мінімальних зусиллях

Покращена Антибуксувальна система (TCS — Traction Control System) уникає надмірного обертання коліс, забезпечуючи оптимальне зчеплення з дорогою, ходові якості та стійкість як раз тоді, коли ви потребуєте їх найбільше. Система постійно відслідковує та коригує потужність, яка передається на кожне колесо автомобіля, забезпечуючи максимальне зчеплення при розгоні.

32.jpg

Функції керування, які підлаштовуються під навантаження

Функція Адаптивного керування навантаженням (LAC — Load Adaptive Control) налаштовує Електронну систему курсової стійкості під загальну вагу вантажу Нового Ranger. Так забезпечується керованість та стійкість за будь-якої навантаженості.

33.jpg

Додаткове зусилля для аварійного гальмування

Гальмівний асистент (EBA — Emergency Brake Assist) допомагає досягти максимальної ефективності гальмування автомобіля в аварійній ситуації. Система відчуває прикладений водієм тиск і автоматично підсилює його за потреби. Стоп-сигнал аварійного гальмування (EBL — Emergency Brake Light) змушує стоп-сигнали блимати, попереджаючи інших водіїв, що ви різко гальмуєте.

37.jpg

Узгоджені системи безпеки спрацьовують за долю секунди

Окрім ультражорсткого каркасу безпеки та повного комплекту стандартних подушок безпеки до Інтелектуальної системи захисту (IPS — Intelligent Protection System) Нового Ranger входять також переднатягувачі пасів безпеки та складані кермова колонка і педалі, що зменшують ризик травмування у разі нещасного випадку

38.jpg

Попереджує про зниження тиску в шинах

Завжди важливо мати належний тиск у шинах — це заощадить пальне, збереже шини і убезпечить вас. Тому датчики постійно відслідковують кожне колесо і сповістять вас у разі виникнення проблеми, щоб ви зупинилися, перевірили шину і накачали її або замінили колесо.

39.jpg

Захист і безпека вашого автомобіля від злодіїв

Для того, щоб стримати крадія або не дати йому здійснити крадіжку у разі силового проникнення всередину, автомобіль обладнано комплексною сигналізацією Thatcham (категорія 1) та іммобілайзером

 

Справжній вантажний пікап

Щоб переконатися, що на цей автомобіль можна розраховувати, Новий Ranger пройшов безжальні випробування у найбільш агресивних середовищах, за екстремальних температур, на найсуворіших ґрунтах планети.

Спеціально створений для виконання будь-яких задач та поставлених завдань; цей пікап — те, що треба.

40.jpg

Вражаюча буксирувальна здатність

При загальній вантажопідйомності* до 1403 кг та буксирувальній здатності** 3500 кг ви можете виконувати найбільші задачі та найскладніші завдання, перевозити та буксирувати найважчий, найгроміздкіший вантаж. *Загальна вантажопідйомність залежить від обраної моделі та наявності на ринку
**160 PS/200 PS 4x4s з буксирним мостом та причепом, оснащеним гальмами

41.jpg

Сміливо вбрід

Новий Ranger пройде там, де менші автомобілі побояться. Фактично, глибина можливого броду складає 800 мм*, тож автомобіль однаково легко проїде по суші і по воді.
*При дотриманні сталої швидкості не більше 7 км/год

42.jpg

Додатковий захист

Пакет для бездоріжжя включає захист двигуна, роздавальної коробки та паливного баку, який знижує ризик пошкодження під час руху по нерівній землі. Пакет також включає електронне блокування заднього диференціалу для покращення зчеплення.

43.jpg

Універсальна вантажна платформа, що замикається, забезпечить душевний спокій

Для безпечного перевезення вантажу передбачено внутрішні або зовнішні кріпильні гаки, їхня кількість залежить від типу кабіни. Усі вони сумісні з DIN.

44.jpg

Міцні кріпильні гайки для безпеки вантажу

Для безпечного перевезення вантажу передбачено внутрішні або зовнішні кріпильні гаки, їхня кількість залежить від типу кабіни. Усі вони сумісні з DIN

45.jpg

Вантаж захищений роликовою шторою, що замикається

Наявний на моделях Wildtrak як опційний додаток; ця функція забезпечує додатковий захист вантажу наплатформі пікапа. Її можна замкнути у трьох різних положеннях, вона водостійка і достатньо міцна, щоб витримати на собі ще півтонни вантажу

46.jpg

Система керування вантажем для навантаження будь-якого розміру

Система (стандарт для Limited та Wildtrak) включає дві рейки (у нижній частині з обох боків вантажної платформи) з двома регульованими планками з обох боків. Їх можна пересувати вздовж рейок, підлаштовуючи під розмір вантажу.

47.jpg

Упор для безпеки вантажу

Щоб вантаж залишався саме там, де його покладено, на високих стінках платформи пікапа є кріпильні гаки а також вбудований упор для вантажу з двома поворотними напрямними для довгих предметів (XL та XLT)

48.jpg

Вбудована вантажна платформа доповнює дизайн

Кожен тип кабіни обладнаний унікальною вантажною платформою, що трохи вигинається у верхній частині, складаючи єдине ціле з самою кабіною. Це надає моделі Ranger виразного, обтічного дизайну.

49.jpg

Електрична енергія там, де потрібно

Для вашого бізнесу стануть у нагоді такі додаткові штрихи, як опційна 240-вольтова розетки в кабіні, безцінна, коли вам потрібно в дорозі зарядити телефон, планшет або акумулятоний інструмент.

 
 
Bookmark & Share